Lagu Mungkin Ku Bukan Yang Terbaik Buatmu

Apa yang kau lakukan padaku Am D Ku kesali. Saya Bukan Yang Terbaik Tetapi Saya Belajar Untuk Menjadi Yang Terbaik Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Phone Wallpaper Light Box Quotes.


Meski Ku Bukan Yang Pertama Youtube

Mungkin yang lain lebih baik daripada diriku.

. Mungkin aku emang bukanlah yang terbaik buatmu. Maafkan aku telah mengecewakanmu Hati ini tak dapat merubahkan apa pun Diri ini telah dimiliki tanpaku sedari. Diri Ini telah dimiliki tanpa ku sedari.

Blog lirik lagu ini tidak. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa. G C G Cm Verse 1 G Mengapa terjadi Em oh pada diri ini Am Haruskah ku D meneruskan lagi Bm Dm Kisah kita yang E telah kita bina bersama Am D Kini tlah hancur karena Eb C Kau memilih dia Verse 2 G Ku tidak menyangkakan Em Engkau seperti ini Am Kau curangi diriku D Tanpa aku sedari Bm Bodohnya aku ku bisa E Mempercayakan kamu Am Tanpa.

Baca Juga Lirik Lagu Cinta Ismail Izzani. Discover short videos related to mungkin aku bukan yg terbaik buatmu on TikTok. Create and get 5 IQ.

Maafkan aku telah mengecewakanmu. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Mungkin aku bukan D yang terbaik buatmu Cm Ku terima apa yang kau F lakukan padaku Am D Ku kesali dan berasa kecewa G D Terhadap dirimu.

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Ku terima apa yang kau lakukan padaku. Ku terima apa yang kau lakukan padaku.

Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik Buatmu. G Ku amat menyesali Fm mengenali dirimu Am D Ku berjanji akan meneruskan C Cm G Hidupku tanpa mu. Haruskah ku meneruskan lagi.

𝐍ş 𝕣𝐢𝕕Ƶ iam_nisaridz farhanmfarhnnnn jidan azaaaaakunbarujidan Ddim016 Nini lew 5015ninilew0. Hati ini tak dapat merubahkan apa pun. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu.

It S A Crazy Life Afterall Mungkin Saja Aku Bukan Yang Terbaik Buatmu Moga. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu. Aku Bukan Yang Terbaik Untuk Mu Cukup Sepi Ku Yang Berucap Tak Perlu Lagi Aku Mengungkap.

Di blog ini kami hanya memaparkan lirik lagu. Sehingga engkau sanggup menduakan cintaku Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Ku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu Maafkan aku telah mengecewakanmu Hati ini tak dapat merubahkan apapun Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan. Di blog ini kami hanya memaparkan lirik lagu.

Interlude D G A G Cm Am G A D. Lirik Lagu Kisah Antara Kita One Avenue Band. Mungkin Aku bukan yang terbaik buatmu Ku Terima apa yang kau lakukan padaku Ku Kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

Mengapa terjadi oh pada diri ini. Maafkan aku telah mengecewakanmu. Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

Ku Amat menyesali Mengenali Dirimu Ku Janji akan meneruskan Hidupku Tanpa mu. Lirik Lagu Bukan Yang Terbaik Adzrin adalah seperti berikut. Ku terima apa yang kau lakukan padaku.

Watch popular content from the following creators. Bukan Ku Tak Sudi. Lirik Lagu Sisitipsi - Bomat.

Maafkan aku telah mengecewakanmu Hati ini tak dapat merubahkan apa pun Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari. Ku terima apa yang kau lakukan padaku. Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi - Iklim.

Hati ini tak dapat merubahkan apa pun. Aku bukan yang terbaik buatmu Bm E Ku terima. Mungkin Aku bukan yang terbaik buatmu Ku Terima apa yang kau lakukan padaku Ku Kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap. Diri ini telah di miliki tanpa ku sedari Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu Ku amat menyesali mengenali dirimu Ku berjanji akan meneruskan hidupku tanpamu Baca Juga. Ku Amat menyesali Mengenali Dirimu Ku Janji akan meneruskan Hidupku Tanpa mu.

Dari Hati Seorang Insan Biasa Aku Ingin Sempurna Dimatamu. Video Klip Lagu Kisah Antara Kita One Avenue Band. Maafkan aku telah mengecewakanmu.

Cassandra Cinta Terbaik Lyric Lagu Youtube. Yunimaha5 Julai 2015. Diri Ini telah dimiliki tanpa ku sedari.

Abm rasa abam suka sangat lagu nie. Untukmu Yang Pernah Begitu Ku Perjuangkan Harus Ku Akui Sosokmu Pernah Begitu Ku Cintai Kehadiramu Pun Masih Sela Kata Kata Indah Kata Kata Motivasi Motivasi. Intro Am G F Am G F E Verse Am G Inginku luahkan semuanya F E Namun tak pernah diberi masa Am G Inginku cuba berterus terang F E Namun tak pernah diberi peluang F Am Sayunya hati pedih jiwa ini F E Kau berlalu pergi tanpa simpati Chorus Am G Lepaskan aku Jika benar engkau tak mahu F E Sakitnya hatiku tiada.

Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari. Hati ini tak dapat merubahkan apapun. Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

Diri Ini telah dimiliki tanpa ku sedari. Ku Amat menyesali Mengenali Dirimu Ku Janji akan meneruskan Hidupku Tanpa mu. Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik Buatmu Lirik.

Video Klip Lagu Kisah Antara Kita One Avenue Band. LIRIK LAGU KISAH ANTARA KITA - ONE AVENUE BAND. Lirik Lagu One Avenue Kisah Antara Kita Mengapa terjadi Oh pada diri ini Haruskah ku meneruskan lagi.

G A Maafkan aku telah mengecewakanmu Gm C Hati ini tak dapat merubahkan apapun Fm A Diri ini. Mungkin Aku bukan yang terbaik buatmu Ku Terima apa yang kau lakukan padaku Ku Kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik Untukmu Youtube. Kenapa Aku Begini Serikandi Islam. Lirik Lagu Lirik Lagu Kisah Antara Kita - One Avenue Band.

Lirik Kisah Antara Kita One Avenue Band Blog Informasi. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu.

Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik Buatmu Ku Terima. Aku Bukan Yang Terbaik Untukmu Photos Facebook. Telah dimiliki D G tanpa ku sedari.

Anda juga boleh membuat carian ataupun pembelian di media streaming online seperti Google Play Music Apple Music dan iTunes Amazon Qobuz Joox Langit Musik Spotify Deezer KKBOX Youtube dan lainnya. Dan berasa kecewa G terhadap dirimu.


Maafkan Diriku Ku Bukan Yang Terbaik Untukmu Lirik Baper Youtube


One Avenue Band Oab Kisah Antara Kita Lirik Youtube


Cassandra Cinta Terbaik Lyric Lagu Youtube

Post a Comment

0 Comments

Ad Code